söndag 16 februari 2014

Gjort är gjort.

Jag ligger på helspänn. Sigge sover sin första natt i eget rum och ska jag vara ärlig så har det hittills enbart varit jobbigare än innan. Förhoppningen är ju såklart att Sigge ska sova bättre än han tidigare gjort. 
Sömnen tidigare har ju varit under all kritik så nu hoppas vi ju på en förbättring. 
Babyvakten är installerad men fungerar halvdant. Hursomhelst så tror jag ju innerst inne att alla parter är redo. Sigge är redo för eget rum. 

Michan har varit här idag! Hon kom hit på eftermiddagen och vi bakade dumlekakor och drack kaffe och kaffet blev en middag och helt plötsligt så var klockan elva. Så kan det va när man hart trevligt!!!

Nä ni, nu ska jag fortsätta koncentrera mig på eventuella bebisskrik eller gnäll. Förlåt att detta blev lite halvtorftigt men jag ville ju bara ge er ett livstecken!

Puss och godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar