måndag 2 juni 2014

Sol ute, brun inne...eller...

Här sitter jag hemma och väntar på:
• Att barnomsorgshandläggaren ska ringa upp. Trött blir jag på strul. Hoppas de ringer upp snart. Stod etta i kön i 40min när jag tröttnade och valde alternativ att bli uppring. Funderar på om hon lagt av telefonen. Kanske.
• Våra nya fönster som ska komma idag! Typ när som. För en timme sen egentligen. Det kanske är dem som barnomsorgshsndläggaren pratar med?!?
• Att barnen snart ska bryta av all väntan.
•Att JAG snart ska bryta av all väntan.

Nu kan jag ju passa på att berätta lite om igår! Jag och barnen åkte ut till mamma och pappa och badade, solade och myste.
Viggo var inte ett dugg rädd för poolen (på ett bra sätt) och vi hade jättemysigt! 

Nu ska jag fortsätta vänta lite till! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar